hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان >  ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان

در یکسال گذشته انجام شد:

 ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان

مدیر مرکز آموزش، پژوهش و نوآوری شهرداری گرگان از ارائه افزون بر یکهزار و ۳۶۸ ساعت آموزش شهروندی به بیش از ۴۴ نفر از مردم این شهر خبر داد.

مهدی کلاسنگیانی با اشاره به دور جدید فعالیت‌های مرکز جامع آموزش، پژوهش و نوآوری شهرداری اظهارکرد: ارتقای آگاهی‌ها، خواسته‌ها و توانمندی‌های شهروندان در راستای زندگی سالم و زیست اجتماعی  مطلوب  هدف اصلی از برگزاری دوره‌های آموزشی است.

وی افزود: تلاش ما براین است در این مرکز آموزش‌های شهروندی در موضوعات روابط و مناسبات اجتماعی، حقوق و تکالیف شهروندی، مهارت‌های زندگی، نظم و انضباط اجتماعی، بهداشت، محیط زیست و ...  را به شهروندان ارائه کنیم.

کلاسنگیانی در ادامه با اشاره به آموزش‌های شهروندی ارائه شده در یکسال گذشته گفت: در مجموع ۴۱۴ کارگاه و دوره آموزشی به مدت یکهزار و ۳۶۸ ساعت توسط مرکز جامع آموزش، پژوهش و نوآوری شهرداری و دیگر سازمان‌های تابعه از جمله سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز، سازمان حمل و نقل، سازمان آتش‌نشانی و ... برگزار شده است.

وی با اشاره به استقبال خوب شهروندان از برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی اعلام کرد: بالغ بر ۴۴ هزار و ۱۵۰ نفر از شهروندان گرگانی از این آموزش‌ها برخوردار شدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد